sobota, 22 października 2016

Bo życie polega na spełnianiu marzeń...

Ostatnio usłyszałam od taty, że jest w życiu kilka ważnych rzeczy są nimi między innymi rodzina, przyjaciele i spełnianie marzeń.
Ja mam to szczęście w nieszczęściu, że wiele ludzi chce mi pomagać w realizowaniu ich. Sama też próbuję i będę próbować je spełniać. W spełnianiu marzeń trzeba mieć kogoś kto wesprze Cię w jego realizacji lub też będzie jego współudziałowcem.
Kocham marzyć, marzenia dodają mi skrzydeł i nawet jak to marzenie jest bardzo ciężkie a czasem wręcz niemożliwe do spełnienia, to warto marzyć.... a nóż się uda???
Wszystkim Wam polecam marzyć bo marzenia są piękne...

4 komentarze:

  1. Kochana masz bardzo mądrego tatę Marzenia się spełnniają pisz o nich Tak naprawdę to ludzie kazdemu z nas pomagają spełniąć te martenia Powodzenia pozdrawiam cała twoją rodzinkę

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za ciepłe słowa, takie komentarze dodają mi mnóstwo siły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem po 2 przeszczepach wątroby i wkurwia mnie to że ludzie tacy jak my po mega przejściach mamy takie banalne marzenia typu pojechać gdzieś albo kogoś zobaczyć czy tym podobne. Karla tacy ludzie jak Ty albo ja powinniśmy sięgać wyżej po więcej co nam po marzeniu gdzie osiedlamy się na Marsie my mamy obowiązek marzyć o większych celach musimy wybiegać po za schemat marzeń musimy swego rodzaju nakierować ludzi na to aby podchodzili do swoich marzeń nie jako do rzeczy o których myślą ale do rzeczy które są w stanie zrobić przejść z myśli do czynu kto jak nie my mamy pokazać zdrowym ludziom że osiągnąć marzenia wcale nie jest takie trudne

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za bardzo mądry komentarz. Zauważyłam, że my ludzie chorzy mamy w sobie więcej determinacji i chęci do spełniania marzeń, może dlatego że mamy większą świadomość z kruchości i nietrwałości ludzkiego życia, więc chcemy je jak najlepiej wykorzystać... I zamiast wieszać sobie na ścianie zdjęcia z Wieżą Eiffla czy Nowym Jorkiem, my robimy wszystko by spełnić marzenie i odwiedzić ukochany kraj czy miejsce... Ja jak tylko zdrowie mi na to pozwoli wybieram się do Irlandii i Londynu, to moje kolejne marzenie!
    Pozdrawiam Cię serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń