piątek, 30 grudnia 2016

rozterki

Czy to normalne, że z jednej strony pragniesz czegoś tak mocno, że nie śpisz po nocach ale z drugiej nie chcesz by to nastąpiło? Ja właśnie tak mam... Nie wytrzymuje już na dializach... Codziennie, dzień w dzień, muszę przykuć się do łóżka, nienawidzę tego... Przez to moja doba skraca się do 10h. Lecz czy po przeszczepie będzie lepiej? Raz już miałam przeszczep, walka którą musiałam stoczyć, te wszystkie traumatyczne przeżycia. Bardzo szybko dowiedziałam się, że to wszystko nie jest takie proste...
Tak strasznie chciałabym mieć dylematy jakie ma większość nastolatek, pójść na tą czy na tamtą imprezę, kupić te czy te spodnie. 
Ponieważ kończy się rok a ja mam wrażenie, że stoję w miejscu i nic w sumie się przez ten czas nie wydarzyło, życzę Wam i sobie, aby ten 2017 rok był bardziej owocny w dobre doświadczenia...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz