czwartek, 22 czerwca 2017

Post 15. Jak wyglądają moje wakacje.

Zazwyczaj ludzie wyjeżdżają na wakacje nad morze, w góry ewentualnie gdzieś za granicę. Młodzież na kolonie, obozy czy inne wyjazdy. Ja natomiast nie mam możliwości jechać ani nad morze ani w góry już nawet nie wspominając o obozach... Nie mam możliwości pojechać tam na dłużej niż trzy dni 😑 Ale jakoś sobie radzę, za to zamiast w góry jedziemy na pojezierze, mamy tam domek w którym spędzamy wakacje w otoczeniu lasów. Jest tam bardzo miło, możemy jeździć na rowerach, spacerować po lasach i całymi dniami leżeć na kocyku. Co nie zmienia faktu, że brakuje mi takich innych wakacji. Jednakże doceniam to co mam ponieważ wielokrotnie miałam okazję spędzać wakacje w szpitalu i nigdzie indziej niż kilku tygodni we własnym domu...
Dziękuję bardzo za wysłuchanie mnie... Teraz zbliżają się wielkimi krokami wakacje i już jutro kończę 1 pierwszą klasę liceum, będę miała więcej czasu więc pewnie będę mogła wrzucać posty częściej 😊
Jeszcze raz dziękuję i do następnego...

3 komentarze:

  1. Karola, czytam. Zawsze czytam 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez czytam i podziwiam Cię. Jesteś wspaniałą, mądrą dziewczyną....

    OdpowiedzUsuń
  3. Droga Karolino. Pozdrawiam z Urszulina i mam nadzieję że się spotykamy . Ja tez nigdzie nie wyjeżdżam. Mam pod opieka moich starszych juz rodziców. Do zobaczenia 🙋!!!! Agata Dentystka

    OdpowiedzUsuń