piątek, 30 czerwca 2017

Post 19. Piękną być.

W dzisiejszych czasach niby każdy może być jaki chce i wyglądać tak jak mu się podoba... Ale jak jesteś inny masz przerąbane, uwierzcie mi wiem co mówię. Ponieważ mam 1,5 m wzrostu i wcale nie wyglądam na siedemnaście lat oraz niestety choroba odcisnęła już na mnie swoje piętno w postaci licznych blizn czy rozstępów spowodowanych sterydoterapią... No modelką to już nie będę ;) Często zdarzało się, że ktoś osoba której w ogóle nie znam podchodzi do mnie i pytały czemu jestem taka niska i ile mam lat, szczególnie w szkole. Często słyszałam jak ktoś mówił za moimi plecami np. Zobacz jaka niska! Czy "Ile to dziecko ma lat!" Ale mam to gdzieś! Lubię siebie, oczywiście jak każdy mam parę kompleksów. Na szczęście z biegiem lat nauczyłam się ukrywać moje wady a nawet przemienić je w zalety a zarazem znak rozpoznawczy... Żeby odciągnąć uwagę od blizn staram się wyeksponować oczy i twarz... Nie muszę być idealna, ważne że dobrze się czuje sama ze sobą 
Dziękuję bardzo za wysłuchanie mnie i do następnego 

1 komentarz:

  1. Dobrze napisane... faktycznie jest taki sztuczny świat ludzi pięknych, wysportowanych i wiecznie młodych, ale też jest świat ludzi, których w te szablony nie da się wcisnąć :) Uwielbiam świat ludzi pięknych, silnych i młodych duchem. :)

    OdpowiedzUsuń