czwartek, 29 czerwca 2017

Post 18. Złoty środek...

Czasami zastanawiam się nad tym co jest dla mnie lepsze... Dializy czy przeszczep? Dializy są bardzo męczące zarówno dla mnie jak i dla mojego organizmu. Ale mają parę plusów, po pierwsze jestem w domu i rzadziej jeżdżę do szpitala, za to nie mogę pływać i ogólnie woda jest nie dla mnie. Przeszczep... To bardzo trudny temat, był to bardzo trudny dla mnie czas i szczerze mówiąc nie wiem czy chcę do niego wracać. Niby jest więcej swobody, bo nie ma dializ, można pojechać gdzieś na wakacje, bez worków do dializ i nie być ograniczonym w różnych innych kwestiach. Niestety coś za coś przeszczep równa się leki, sterydy i częste wyjazdy do szpitala...
Ojeju był to bardzo osobisty post... Dziękuję bardzo i do następnego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz